»Utrip klicnega centra sicer nikakor ne pojenja, če ga lahko opišem z eno samo besedo in zelo slikovito, utrip je filmski.«
»Če se bo začela sanacija plazu, kdaj bo prišla ekipa za utrditev bregov vodotoka, ki bi lahko spodjedel vse, kar smo naredili. Ljudje zlasti mrzlično čakajo na hidrologe, geologe, arhitekte, ki morajo sprejeti bistvene odločitve. Ali se bom lahko vrnil domov? Ali bo hiša še uporabna?«
»To pomeni, da bodo operaterji klicnega centra stranke, ki bi želele urediti določeno upravno zadevo, za katero ne velja krajevna pristojnost, obvestili o tem, na kateri upravni enoti je čakalna doba za ureditev upravne zadeve krajša.«
»Ta številka je namenjena za obveščanje o kršitvah javnega reda in miru ter o kaznivih dejanjih. Zato pozdravljamo pobudo, da je bil ustanovljen klicni center s številko 080 14 04, kamor se lahko ljudje obrnejo za dodatne informacije glede novega koronavirusa.«
»Namen je, da lahko ljudje na enem mestu dobijo odgovore, ki so zelo različni – od tega, do kakšne finančne pomoči so upravičeni, do tega, kako naj tehnično preverijo kakšno zadevo.«
»Pri teh klicnih centrih smo tudi vpoklicali nekdanje uslužbence, sedanje upokojence, da bi v tem vmesnem obdobju pogodbeno sodelovali s temi klicnimi centri, ker imajo znanje.«
»Uslužbenci klicnega centra so izvajali neke vrste nepremičninsko prevaro in neke vrste telefonsko izsiljevanje.«
»Sama prihajam iz popolnoma drugačnega delovnega okolja, sem zdravnica na infekcijski kliniki. Na začetku sem prostovoljno na center prišla za štiri ure, za spodbudo in pomoč svojim študentom iz medicinske fakultete, zagrabila me je ta energija in poslanstvo klicnega centra, tako da, kot vidite, sem tam ostala do danes.«
»Delo klicnega centra ocenjuje kot dobro.«
»Najdaljši pogovor je bil 1 uro in 47 minut, povprečno so dolgi od 3 do 4 minute.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju